Äntligen är värmen här=)

Idag har det varit varmt hela dagen, otroligt.
Morgonen började med strålande sol som sen övergick i åskväder och spöregn. Men som tur var så räckte det inte så länge!
Det är fortfarande riktigt skönt ute så nu längtar jag ännu mera efter semestern´. Har nyss kommit hem från kvällspasset, det sista på läänge.....
Fick mig en härlig kommentar på jobbet idag, en frågade om jag var gravid?
Nej jag har bara blivit tjock men det dög inte så hon frågade om det verkligen var sant!
Så nu är det slut på sötebröds dagarna och dax att göra något åt saken!!!
Ska nu införas mera motion på schemat och mindre sötsaker och nu ska det fan i mig bli skillnad.
Inte kul när folk tror att jag är gravid!
So let the game begin=)!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä men fy så taskigt. Inte för att sabba din motivation men jag tycker då inte att du ser gravid ut, haha!

2009-06-24 @ 09:44:26
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Anonym

I går undrade Helens, (hon på jobbet) mamma, när jag skulle ha!! Så du kan ju vara tacksam över att du inte är karl och får samma fråga. Blir så less på dessa överärliga idioter. Kommentarer man inte bett om kan de hålla käften om:@.

Kramiz!

2009-06-25 @ 11:29:41

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0