Stranden

Gårdagen spenderade vi på  stranden och jag tror knappt det fanns någon bättre plats att spendera gårddagen på. Det var helt otroligt varmt.
Denna dagen har dock varit väldigt händelserik......
Började kl 7 då lilleman väckte mig och vi steg upp....då är hela huset utan ström!!!!
Ringer sambon som var på jobbet och måste tillägas att jag var väldigt irriterad. Frysen och allt var ju släckt.
Ja vad gör man...ringer svärfar som kom illakvickt. Men då han inte kunde hitta den riktiga orsaken så fick han leta en elektriker. Tack gode dud för kontakter för den dröjde kanske 1 h innan han kom.
Efter mycket letande så hittade han felet. Våra nya utelampor håller inte tätt men det må så vara det är ju inte så dyrt att köpa nya. Men det värsta somm får mig att må riktigt illa är att golvvärmen i vårat ny renoverade badrum har pajat........VAD GÖR MAN???????
Vi får nog helt enkelt klara oss utan och installera ett element men det känns ju inte så där riktigt kul.............
Näe morgonen kunde ha börjat bättre måste jag säga...

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0