Happis

Så har man haft turen att återigen få ge Ikea ett besök=)
Dagen började tidigt vi åkte strax efter kl 7!!
Mina systrar tar en fika på väg till Happis!
Det blev en heldag i Haparanda, Ikea och de andra butiker som finns där.
Jag har länge suktat efter Kivi lyktor och nu slog jag till, ångrar att jag inte köpte fler.
Passar bra på nya hyllan=)
Lite mera fynd som jag gjorde....
   Hittade detta gulliga tyg som jag inte kunde motstå. Så det blev kuddar och en duk!
       Denna ide´"tjuvade " jag av en tjej som bloggar=)
Så lite blev det som det alltid blir när man besöker Ikea. Allt känns ju så billigt och särskilt alla dessa underbara doftljus som jag bara inte kan låta bli=)
Så denna dag har gått åt till att sy och pyssla hemma, passar bra då det regnat och varit kallt hela dagen.

Fick ett trevligt mms för 2 h sedan.
Våra goda vänner har fått en liten flicka idag=)
GRATTIS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har säkert fått den här kommentaren förut; oj vad härliga former och färger det du hittar har. Jag ska väl egentligen inte yttra mig men du har jättefin smak på inredning. Kan ingenting när det gäller att inreda mitt eget hem men jag vet när jag ser något som är vackert.

Kram / David

2009-07-07 @ 21:50:15
Postat av: maria

Åh det där tyget är ju så COOLT=)

Kram på dig

2009-07-07 @ 22:43:36
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad bra att du redan sytt klart! Då lämnar jag in mina tyger till dig så jag oxå får fina tyger :-)

2009-07-08 @ 11:26:49
Postat av: Frida

Det blev riktigt fint med tyget..Har inte börjat med mitt än, har åkt på en latsväng.....

2009-07-08 @ 19:55:55
Postat av: Therése

Hi hi, vi har ju samma smak iaf ;-)

Exakt det tyget har jag också gjort kudde av, också har jag även den pläden!

Lite kul!!

Kram Therése

2009-07-15 @ 19:34:58
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0