FULL RULLE

Herregud vart tar tiden vägen då man är ledig?
Jag hinner ju inte ens blogga längre!
Tänkte lägga ut lite bilder på vad vi sysselsatt oss med den sista tiden=)
Killen hade gjort iordning picknik till mamma med sitt lördagsgodis=)
Loppis....gick över förväntan måste jag säga.
              Middag med syskonskaran och alla små barn. God mat och så klart lite kubbspel. Så klart hade dom små hunnit kasta bort en pinne så det blev lite letande i jordgubbslandet=)

 
Även barnkalas har hunnits med.
& så har vi äntligen målat våra fönster vita så nu håller jag på att sy nya gardiner=)

Mycket goda nyheter fick vi idag, min älskade sambo är frisk som en nötkärna!
Känns så underbart då vi haft en mycket jobbig tid tills idag. En stor sten har lossnat och livet känns såå bra igen=)
Så nu ska jag återgå till gardinerna, lägger ut en bild då det är klart!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du bloggar ju aldrig nu för tiden...! Skärpning!

Skönt att David e frisk!

Ja du får lägga upp hur de blev med gardinerna...

2009-07-20 @ 21:35:04
Postat av: David V.

Gud vad skönt för er att David är frisk. Sån't måste vara rena rama tortyren att gå i ovisshet:(. Ja nu är min semester slut, men det gick då hur bra som helst:). Hoppas du/ni har det bra så hörs vi. Hälsa David och krama lilleman från mig:).

Kramiz!

2009-07-20 @ 22:16:34
Postat av: Therese

Mmm, pajen ser riktigt smarrig ut!

Skulle behöva köra lite loppis också, har en hel del som behöver rensas ur skåpen!



Vet inte om jag missat totalt om din sambo, (eller om du inte skrivit nåt??)

Men så skönt att han är frisk som en nötkärna ;-)

Kram Therése

2009-07-20 @ 22:42:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt att höra att han är frisk! Ha en fortsatt trevlig semester! Kram!

2009-07-20 @ 22:53:58
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: maria

ÄR så GLAD för er skull!!! Ni behöver lite positiva besked!!=)

Kramar i massor!!!

2009-07-20 @ 22:54:21
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0