Festival

I helgen är det festival här i stan och den var ju tvunget att besökas.
Min kära sambo kom hem tidigt från jobbet idag så vi tog en tur. Massa folk och trångt var det men lilleman var ju tvungen att få åka karusell. Gissa om han blev lycklig  då han såg dom, han måste komma ihåg Furuvik och alla karuseller där för han var som tokig=)

En tur med pappa fick det bli då jag inte pallar med nån karusell. Börjar bara må illa. Tur att pappan har barnasinnet i behåll och gillar att åka lika mycket som Jack=)
Så jag stod nöjt och tittade på. Like festival godis blev oxå inhandlat och snabbmat till middag! Inte bra då jag börjat mitt nya liv. Får ta nya tag i morgon. Man orkar inte jämt laga middag!!! Så jag får försvara mig med det!
Nu blir det en lugn och skön kväll framför tv´n. HA DET GOTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det festival så är det;).

2009-07-03 @ 20:24:02
Postat av: Maria

Vad härligt det såg ut!=)

2009-07-03 @ 21:22:34
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0