Ännu mera blommor

Idag var vi och handlade och jag sprang en tväris på Blomsterlandet och självklart kunde jag inte låta bli.
Fyndade ju 3 zinklådor på Biltema för billiga 79:90 så nånting måste jag ju ha att sätta i dom.'

Vi har även hunnit ha en massa främmande idag, först var Maria, Albin och Olivia förbi  så det blev en massa bus på förmiddagen. Sen en snabbis och handla och så kom Nicke, Max & Lia förbi, Jacks farbror och kusiner.
Då blev det livat Jack & Max hade sååå kul tillsammans och lät även lilla Lia vara med på ett hörn.
Så blev det middag och så bakade jag en blåbärspaj av bären vi hann plocka igår. Mums!!
Så kom Nils Camilla Hampus och Elsa förbi. Mysigt att få hålla en så liten bebis hon blev 3 veckor idag och  är så söt och har en massa hår=)
Jack & Hampus har sprungit runt som små vildar och svetten lackade om dom små. Önskar att man hade deras ork och energi. Själv har jag en fruktansvärd träningsvärk sen skottandet igår.....bara att inse att man bllir äldre och kanske inte sköter om kroppen på bästa sätt.


Dom små vildarna´=)

Så  här blev det jag fixade med igår. Blev riktigt nöjd behöver bara fylla med lite mera bark så blir det bra!

Förrut var det bara gräsmatta runtom men det blev lite besvärligt när man skulle klippa för klipparn´ryms inte mellan så man fick gå med trimmern´och det tog så mycket tid och blev besvärligt.
Underlättar ju alltid om saker kan gå smidigare så man hinner med annnat oxå=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyggt!

2009-07-28 @ 21:03:57
Postat av: maria

Det kommer att blir super bra med blomlådorna=) Och du var SÅ duktig igår!!HIHI

Kram

2009-07-28 @ 21:27:29
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: frida

De ser ut att bli riktigt bra med lådorna, nu kan du ju komm å fixa lite hos mig med ;-)!

2009-07-28 @ 22:38:50

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0